بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


6 فینال طلایی آبی ها همانند سه دیدار نهایی تیم ملی!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/44829558113093738952.jpg

از همه مهم تر مگر سرمربی تیم ملی با الهام گرفتن(شما بخوانید مشاوره غیر مستقیم)از تفکرات تاکتیکی سرمربی استقلال تیمش را در سه دیدار پایانی ارنج نکرد و تدابیر تاکتیکی قلعه نویی را به عنوان نسخه برای ملی پوشان نپیچیده بود؟
خوب از آن بازیکنان ملی پوش استقلال یک جواد نکونام و یک پژمان منتظری و البته مجتبی جباری را استقلالی ها در این 6 بازی در اختیار نخواهد داشت.
منتهی در لیگ قهرمانان ایمان مبعلی تا حدودی می تواند کمک حال تیم باشد و مثلا جای جباری را تا حد بسیار کمی پر کند.
لذا معتقدیم اگر خسرو حیدری همانند حیدری بازی با الجزیره باشد و هاشم بیگ زاده نیز به اوج فوتبالیش در آن سه بازی آخر تیم ملی برسد،با رسیدن آندو تیموریان و احمد جمشیدیان به ترکیب تیم فقط کافیه در لیگ همانند نمایشی که در دیدار با الجزیره در تهران داشتند،بازی کنند،مطمئنا قهرمانی لیگ سیزدهم را به نام خودشان سند خواهند زد.
در لیگ قهرمانان آسیا هم باید بگوییم که چقدر حیف که استقلالی ها امسال در بهترین گروه ممکنه افتاده بودند اما ابزار لازم برای بازی با این تیم ها را نداشتند.در واقع شکست الریان در تهران با تعداد گلهای بالا به قطع یقین به وقوع می رسد،فقط بازی با الجزیره  کمی برای قلعه نویی و استقلال سخت می باشد و دلیل آن نبود حنیف و تا حدودی جمشیدیان دو کارته و مصدومیت یکی دو بازیکنی که قرار است قبل از این دیدار یک بازی سخت و با اهمیت مقابل لیگ را بازی کنند.
مطمئنا بردن الجزیره در امارات پلی خواهد شد تا آبی پوشان الشباب این تیم ضعیف عربستانی را در خاک کشورش به راحتی شکست دهد.


نظرات شما عزیزان:

seven
ساعت23:34---2 فروردين 1393
سلام
به سایت music-3.lxb.ir سر بزنید.
بروز ترین و جدید ترین آهنگ ها و فیلم های خارجی و ایرانی در
music-3
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر رایگان و سریع


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،استقلال،لیگ برتر،ملی پوشان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com